همزمان ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهاباد با حضور مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملاحسینی امام جمعه بهاباد در مراسم افتتاحیه این ستاد اظهار امیدواری کرد تا با کمک و همیاری همه مسوولین و مردم ولایی بهاباد، بتوانیم نقش موثری در بازسازی عتبات عالیات ایفا کنیم و از این طریق عشق و علاقه خود را به ائمه معصومین افزایش دهیم.

وی افزود: گرچه مردم بهاباد به لحاظ بنیه مالی و اقتصادی قابل مقایسه با دیگر شهرستان های دیگر نیستند ولی هرگاه موضوع ائمه اطهار(ع) و كمكهای خیرخواهانه در میان بوده است در همه عرصه ها و مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی پیشتاز و سرآمد بوده اند و برای كمك به ساخت عتبات عالیات نیز از هیچ كمكی دریغ نخواهند كرد.

در ادامه "محمدرضا هدائی" فرماندار بهاباد، بر فراهم كردن شرایط مناسب برای جمع آوری كمكها و نذورات مردمی و مشاركت جدی خیرین و مردم در این راستا تاكید كرد.

وی همچنین خواستار اختصاص پروژه خاص به این شهرستان شد و افزود: اختصاص یك پروژه خاص برای مردم این شهرستان موجب ساماندهی و انسجام بیشتر در زمینه كمكها و نذورات آنها و ترغیب و تشویق بیشتر مردم جهت این امر خیرخواهانه و خداپسندانه خواهد شد.

"سیدعلی طباطبایی" رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بافق در این مراسم گفت: اگر چه تاکنون شهرستان بهاباد ستاد بازسازی عتبات عالیات نداشته است ولی مردم این شهرستان دوشادوش دیگران، كمكها، نذورات و مساعدتهای زیادی را در ابعاد مختلف برای بازسازی عتبات عالیات انجام داده اند.

" جعفری" مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد سابقه تشكیل ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور را هشت سال پیش و پس از اعدام صدام ملعون، اعلام كرد و افزود: طی این مدت اقدامات و پروژه های بزرگی از سوی این ستاد در صحن و ضریح ائمه اطهار(ع) در سامرا ، نجف، كاظمین و كربلا انجام شده است.

وی همچنین استان یزد را یکی از استانهای پیشرو در بازسازی عتبات عالیات دانست و گفت: با توجه به ولایتمداری مردم استان و ارادت خاص آنها به اهل بیت(ع)، مشارکت مردم استان یزد در بازسازی عتبات قابل تحسین است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا